Szukaj

Koszyk  

jest pusty

FAQ. Często zadawane pytania:



Adresat. Jak złożyć polecenie dostawy pod inny adres niż podany do wystawienia faktury?
W trakcie składania zamówienia, podając ostateczne dane do wysyłki wypełnij pole Adres dostawy. Można go dowolnie definiowac i zmieniać, tak jak i pole z danymi do faktury. Prosimy o rzetelne wypełnianie tych pól z uwagi na możliwość późniejszych nieporozumień.

Bezpieczeństwo. Dlaczego Pekamed jest bezpiecznym sklepem internetowym?
Mamy już wiele doświadczeń w sprzedaży wysyłkowej, zrealizowaliśmy już tysiące zamówień bez reklamacji o nadużycie, nieprawidłowe dysponowanie danymi osobowymi, brak lub nieprawidłową realizację zamówień. Również w naszym interesie leży jak najwłaściwsza obsługa naszych Klientów. Ponadto u nas płacisz przeważnie dopiero przy odbiorze zakupionego towaru, nie mam mowy więc o oszustwach (pobranie). Do naszego sklepu trzeba się logować.

Cena wyświetlana w sklepie
Cena wyświetlana obok towaru jest jedną ceną brutto.

Czas realizacji. Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary?
Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle do: 7 dni roboczych. Jest to czas potrzebny na skompletowanie zamówienia, pakowanie oraz wysyłkę i transport do Klienta. Jeśli zamówią Państwo większą liczbę egzemplarzy tej samej pozycji, może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić ją od dostawcy; wtedy czas kompletowania paczki się wydłuży. Każde złożone zamówienie potwierdzamy zwrotnie. Jeśli nie ma nieprzewidzianych trudności towar wysyłamy zwykle w ciągu krótszego. Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem. Dłuższy czas oczekiwania konieczny jest w przypadku wykonywania specjalnych zamówień (druk na zamówienie lub większa ilość towaru). W wyjątkowych sytuacjach może się także okazać, że zdobycie określonego towaru będzie niemożliwe, jeśli w tym czasie dostawca wycofał się z jego sprzedaży lub nie posiada go w swoich magazynach.

Dane osobowe
Państwa dane osobowe są chronione przed dostępem osób nieupoważnionych. Są one przetwarzane wyłącznie dla potrzeb naszej firmy do realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom. Hasła są szyfrowane.

Faktury (lub rachunek/paragon)
Fakturę wystawiamy na podstawie otrzymanych danych. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce wraz z kosztem dostawy. Na fakturze lub paragonie uwzględniamy również koszt przesyłki.

Karty kredytowe
Nie akceptujemy płatności kartami kredytowymi, co zwiększa bezpieczeństwo transakcji.

Kontakt
Jak można się z nami skontaktować? Można to uczynić listownie (PPHU PEKAMED; 57-300 Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 5), telefonicznie (604/784245), e-mailem lub gadu-gadu (gg nieaktywne)

Koszty dostawy i minimum logistyczne
Koszt dostawy towaru jest zryczałtowany (tj. stały bez względu na wartość zamówienia) i określony w toku składania zamówienia. Towar możemy wysłać też Pocztą Polską (jednorazowo do 30kg), poprzez InPost (do 5kg) lub też kurierem (najczęściej UPS). Towar wysyłamy Pocztą Polską (priorytet) lub InPost (ekspres) na ogólnych zasadach. Minimum logistyczne zazwyczaj dotyczy współpracujących z nami sklepów i hurtowni i podane jest w trakcie dokonywania zamówienia.

Kosztami przesyłki obciążany jest zamawiający. Zryczałtowany koszt przesyłki pobraniowej (płatne gotówką przy odbiorze) oraz płatnej za pobraniem widoczne są na stronach sklepu w trakcie dokonywania zamówienia. Prowadzimy sprzedaż hurtową, stąd preferujemy większe zakupy. Minimum hurtowych zakupów nie zostało określone- można dokonywać zakupów bez względu na niską wartość.

Potwierdzanie zamówienia
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy informację pocztą elektroniczną o przyjęciu zamówienia i jego wysyłce. Niektóre zamówienia potwierdzamy telefonicznie lub mailem; nie potwierdzonych zamówień nie realizujemy.

Rezygnacja z zamówienia i zwroty
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny- lecz tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został zniszczony. Zwrócony towar należy zwrócić wraz z fakturą i adnotacją "zwrot". Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości zwróconego produktu. Pieniądze wysyłamy na wskazany nr rachunku bankowego w terminie 21 dni. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.

Uszkodzony towar lub paczka
Paczki z produktami wysyłamy nieuszkodzone. Jeżeli Klient wykrywa w nim jakieś uszkodzenia, to nastąpiły one w czasie dostawy. Prosimy wówczas nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z nami oraz złożyć reklamacje w firmie doręczającej (spisanie stosownych protokołów na miejscu!).

VAT
Podane ceny są już cenami brutto. Nie jesteśmy płatnikiem VATu.

Zmiany w zamówieniu
Można dokonywać "domówień" lub innych zmian, o ile poprzednie zamówienie nie zostało już wysłane.

Rodzaje płatności
Sugerujemy zapłatę za towar i przesyłkę przy odbiorze lub przedpłatą. Przy stałej współpracy (po nadesłaniu do nas pocztą - nie faksem - kopii dokumentów firmy - NIP, REGON, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS) oferujemy płatność przelewem.

Akceptujemy również przedpłatę na konto. Przelew przedpłat na rachunek na rachunek bankowy w mBanku nr: 06 11402004 0000370252290801 (istnieje możliwość wystawienia faktury fro forma- wtedy wysyłamy paczkę).

Stali klienci (po spełnieiu wymogów formalnych, o których mowa powyżej) mogą dokonać płatności przelewem po otrzymaniu towaru. Konto do wpłat za towar po otrzymaniu przesyłki: 87 11402004 0000340231789607.

 


Strona głównaStrona główna